گرافیک مستر | Graphic Master | متفاوت ترین مرجع گرافیک !

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود خانواده فونت غریتا - Greta Font Family

در این مطلب خانواده فونت غریتا (Greta Font Family) را برای شما طراحان عزیز آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر نموده ایم ، فونت غریتا از سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی پشتیبانی می کند و در ۴ وزن متفاوت منتشر شده است. فونت غریتا خوانایی خوبی دارد و برای استفاده در کلیه طرح ها و آثار گرافیکی به ویژه روزنامه ها کاربرد فراوانی دارد.

حجم :: ۲ مگابایت
دسته بندی فایل :: حروف و فونت (Font)
توجه: دانلود این فایل رایگان است ، اما برای حمایت از فعالیت های رایگان ما می توانید مبلغی را به دلخواه خودتان از طریق این لینک پرداخت نمایید ، نام شما در لیست حامیان گرافیک مستر ثبت خواهد شد.
همچنین خوشحال می شویم اگر دیدگاه ها و پرسش های خود را از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید.
۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۴ ۹ نظر موافقین ۸ مخالفین ۰
گرافیک مستر

پوستر ها و طرح های گرافیکی در رابطه با کاهش قیمت دلار

در روز های اخیر کاهش قیمت دلار و ارز و در پی آن کاهش قیمت برخی کالا ها باعث خوشحالی بسیاری از مردم شد. هنرمندان نیز به این رویداد که از آن با عنوان «سقوط دلار» یاد می شود واکش نشان داده و با طراحی و انتشار پوستر ها و طرح های گرافیکی گوناگون از این کاهش قیمت ها حمایت کردند. در ادامه تعدادی از این آثار را مشاهده می کنید که برخی از آن ها توسط «مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی: آیه» منتشر شده است و در بخشی از آن ها پیام های جالبی نیز گنجانده شده است!
+ برای مشاهده تمامی طرح ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...
اگر شما هم در این رابطه طرح گرافیکی جالب یا خلاقانه ای را دیده اید یا خودتان طراحی کرده اید برای ما در تلگرام یا از طریق بخش نظرات همین مطلب ارسال کنید تا در این پست منتشر کنیم...
اثر: حسین قربانی
ادامه مطلب...
۱۶ مهر ۹۷ ، ۱۷:۵۵ ۵ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰
گرافیک مستر

نرم افزاری برای مشاهده پیش نمایش فونت ها و کمک به انتخاب فونت مناسب

FontExpert نرم افزاری برای مدیریت فونت هاست که علاوه بر آن که امکانات گسترده ای را برای مدیریت و حذف و نصب فونت ها در اختیار شما قرار می دهد ، به کمک آن می توانید پیش نمایش متن مورد نظر خود را با فونت های مختلف به صورت سریع و یک جا ببینید و مناسب ترین فونت را تشخیص داده و انتخاب کنید ، همچنین اگر فونت های زیادی در یک پوشه دارید اما به همه ی آن ها نیاز ندارید نرم افزار FontExpert این امکان را به شما می دهد تا پیش از نصب ، پیش نمایش فونت ها را مشاهده کنید و تنها فونت هایی را که نیاز دارید نصب کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار نیز می توان به حجم کم ، پشتیبانی از زبان فارسی و... اشاره کرد.
در ادامه می توانید آخرین نسخه این نرم افزار کاربردی را از گرافیک مستر دانلود کنید.

چگونه از قابلیت پیش نمایش فونت ها استفاده کنیم ؟
بسیار ساده است! کافیست از قسمت Font Sample متن مورد نظر خود را در کادر تعیین شده تایپ کنید و از سمت چپ نرم افزار قسمت فونت های ویندوز یا پوشه حاوی فونت های دلخواه خود را انتخاب کنید ، گزینه های دیگر نیز برای تغییر اندازه پیش نمایش فونت ها و... کاربرد دارد.

لینک های دانلود نرم افزار :: (راهنمای نصب نیز داخل فایل دانلودی موجود است)
دانلود نسخه 64 بیت ( حجم 18 مگابایت )
دانلود نسخه 32 بیت ( حجم 11 مگابایت )
دسته بندی :: نرم افزار های گرافیکی (Graphic software)
دیدگاه ها و پرسش های خود را از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید...
۰۵ مهر ۹۷ ، ۲۰:۲۳ ۶ نظر موافقین ۸ مخالفین ۱
گرافیک مستر