گرافیک مستر | Graphic Master | متفاوت ترین مرجع گرافیک !

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود 33 وکتور تایپوگرافی حرفه ای رمضان

در این مجموعه ، 33 وکتور تایپوگرافی رمضان را که اثر بهترین طراحان اسلامی می باشد را برای شما عزیزان آماده دانلود رایگان کرده ایم ، برای جمع آوری این مجموعه تایپوگرافی ها و کالیگرافی ها زحمات بسیاری کشیده شده ، به همین جهت خواهشمندیم انتشار آن تنها با ذکر منبع ، یعنی گرافیک مستر صورت بگیرد .
این مجموعه تایپوگرافی را در ادامه می توانید با دو فرمت وکتوری AI  و PDF دانلود کنید و از آن به راحتی و بدون افت کیفیت در آثار گرافیکی متنوع استفاده فرمایید .
در صورتی که در رابطه با کار با فایل های وکتور موجود در این مجموعه پرسشی دارید در بخش نظرات مطرح فرمایید .
وکتور تایپوگرافی رمضان

حجم :: 5 مگابایت
دسته بندی فایل :: تصویر وکتور (Vector)
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این مجموعه وکتور بدانیم ! در ضمن اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۰۷ ۱۶ نظر موافقین ۱۱ مخالفین ۱
گرافیک مستر

دانلود مجموعه تکسچر و پس زمینه آبرنگی - Watercolor Textures & backgrounds

در این مجموعه ، 16 تکسچر آبرنگی و پس زمینه آبرنگی با کیفیت بالا (Watercolor Textures & backgrounds) را برای شما طراحان آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر کرده ایم . تکسچر های موجود در این مجموعه محصول سایت کریتیو مارکت می باشد و با کیفیت بسیار بالا و بافت طبیعی لکه های رنگی و نقاشی آبرنگ ، مناسب برای استفاده در انواع آثار گرافیکی به عنوان تکسچر ( بافت ) و یا پس زمینه ( بک گراند ) می باشد .
توجه ! :: قیمت خرید این مجموعه تکسچر آبرنگی در وبسایت کریتیو مارکت (Creativemarket) 12 دلار می باشد !
تکسچر آبرنگی - پس زمینه آبرنگی

سایز تکسچر ها :: 2000 × 3000 پیکسل
حجم :: 32 مگابایت
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این مجموعه تکسچر بدانیم ! همچنین اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۴۷ ۳ نظر موافقین ۶ مخالفین ۰
گرافیک مستر

دانلود موکاپ لوگو حک شده روی چوب

در این مطلب موکاپ لوگو حک شده روی چوب را برای شما طراحان و علاقه مندان عزیز آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر نموده ایم . این موکاپ بسیار زیبا ، با کیفیت بالا و بافت طبیعی چوب ، گزینه ای مناسب برای پیش نمایش حرفه ای طرح لوگو و آثار گرافیکی شما می باشد .

فایل دانلودی شامل موکاپ لایه باز با فرمت PSD و با قابلیت ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد ؛ در این فایل یک موکاپ چوبی در سه زاویه مختلف قرار دارد که هر کدام در یک گروه جداگانه می باشند .

موکاپ لوگو حک شده روی چوب

حجم :: 27 مگابایت
دسته بندی فایل :: موکاپ (mock-up) - موکاپ لوگو
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این موکاپ بدانیم ! در ضمن اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۰۷ ۵ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰
گرافیک مستر

مجموعه وکتور و آیکون حرکات دست در حالت های مختلف - Hands & Gestures Vectors

در این مجموعه ، وکتور و آیکون های دست و حرکات دست در حالت های مختلف را برای شما طراحان عزیز آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر کرده ایم ، این مجموعه حاوی وکتور های خطی فلت و آیکون حرکات دست و انگشتان انسان و اشاره با دست در حالت های مختلف ، با 6 رنگ بندی متفاوت می باشد ، از ویژگی های این مجموعه می توان به فرمت های متنوع از جمله فرمت وکتور و فرمت PNG در سایز های مختلف اشاره کرد که از آن می توان به سادگی در سایز های متفاوت و با کیفیت نا محدود برای طراحی اینفوگرافیک ، رابط کاربری سایت و اپلیکیشن های کاربردی و سایر آثار گرافیکی استفاده کرد .
جهت اطلاع ! :: قیمت این مجموعه در وبسایت خارجی کریتیو مارکت (Creativemarket) 8 دلار می باشد !
وکتور و آیکون حرکات دست

حجم :: 22 مگابایت
دسته بندی فایل :: تصویر وکتور (Vector) - آیکون (Icon)
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این مجموعه وکتور - آیکون بدانیم ! همچنین اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۱۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۳۶ ۶ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰
گرافیک مستر

دانلود رایگان فونت تایپوگرافی عشق

در این مطلب ، فونت تایپوگرافی عشق را آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر کرده ایم ؛ این فونت بسیار زیبا و کاربردی به صورت ویژه توسط مجموعه گرافیکی میم دیزاین طراحی شده است و هم اکنون منتشر می شود .
این مجموعه بر خلاف سایر فونت ها که با فرمت های TTF یا OTF منتشر می شوند ، به صورت لایه باز و با فرمت PSD می باشد . تمام حروف فارسی به همراه اتصالات ، و بدون پس زمینه در این فایل های پی اس دی قرار گرفته اند و شما می توانید به سادگی آن ها را در فتوشاپ باز کنید و با کنار هم قرار دادن حروف ، متن و تایپوگرافی دلخواه خود را بسازید .
این فونت مخصوص تایپوگرافی طراحی شده و از آن می توانید برای طراحی لوگو ، لوگو تایپ ، تایپوگرافی های زیبای فارسی و ... استفاده فرمایید . در آینده فونت های بیش تری نیز آماده خواهد شد که برای اطلاع از آن ها می توانید کانال ما را با شناسه @GraphicMaster در تلگرام و سایر پیام رسان ها دنبال کنید.
فونت تایپوگرافی رایگان

حجم :: 3 مگابایت
دسته بندی فایل :: حروف و فونت (Font)
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این فونت بدانیم ! همچنین اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
+ پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم ببینید :: فونت لوگوتایپ انگلیسی Logomotion
۱۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۳۲ ۱۲ نظر موافقین ۱۱ مخالفین ۱
گرافیک مستر

دانلود تصاویر و عکس های با کیفیت دلار و اسکناس

در این مجموعه 15 تصویر با کیفیت بسته های دلار آمریکا و اسکناس را برای شما عزیزان آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر نموده ایم ، عکس ها و تصاویر موجود در این مجموعه محصول سایت شاتر استوک (Shutterstock) می باشد و با کیفیت بسیار بالا برای انواع طراحی گرافیکی و چاپ مناسب است .
تصاویر و عکس های موجود در این مجموعه حاوی بسته اسکناس های 100 دلاری ، دلار های جدید و قدیمی ، بسته های دلار نو و کهنه ، دسته دلار ، شمردن اسکناس های دلار و ... ، با کیفیت و رزولوشن بالا می باشد ؛ دلار واحد پول آمریکا و از ارز های معروف جهان می باشد .
عکس دلار آمریکا با کیفیت بالا

حجم کل :: 96 مگابایت
دسته بندی فایل :: تصاویر با کیفیت (Stock photos)
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این مجموعه بدانیم ! همچنین اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۰۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۲۷ ۵ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
گرافیک مستر

دانلود موکاپ طراحی دستی و لوگو

در این مطلب موکاپ طراحی دستی آثار هنری و لوگو را برای شما طراحان عزیز آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر کرده ایم ، این موکاپ محصول سایت کریتیو مارکت می باشد و گزینه ای مناسب برای پیش نمایش با کیفیت آثار گرافیکی حرفه ای می باشد .
این موکاپ با فرمت PSD لایه باز و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد که به سادگی می توان از آن برای پیشنمایش آثار هنری و نقاشی ، طراحی و اتود های دستی ، طرح اولیه لوگو و نشان ، طرح های مهندسی و معماری و ... استفاده کرد .
موکاپ طراحی دستی و لوگو

حجم :: 5 مگابایت
دسته بندی فایل :: موکاپ (mock-up)
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این موکاپ بدانیم ! در ضمن اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۱۵ ۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
گرافیک مستر

دانلود مجموعه وکتور آرایش مو و ریش و سبیل مردانه

در این مجموعه شاهد وکتور های آرایش مو و ریش و سبیل مردانه می باشید که توسط گرافیک مستر آماده دانلود رایگان برای شما طراحان عزیز می باشد . این مجموعه شامل وکتور های آرایشگاهی مردانه و مدل مو و ریش و سبیل می باشد که با نهایت کیفیت ، ظرافت و تنوع ( بلند ، کوتاه ، رنگی و ... ) طراحی شده است .
این مجموعه محصول سایت کریتیو مارکت می باشد که در ادامه می توانید آن را در فرمت های متفاوت به همراه فرمت وکتوری و فرمت تصویر PNG ( بدون پس زمینه ) دانلود کنید و در طراحی ها و آثار گرافیکی تجاری و تبلیغاتی استفاده فرمایید .
جهت اطلاع ! :: قیمت این مجموعه در وبسایت خارجی کریتیو مارکت (Creativemarket) 20 دلار می باشد !
وکتور آرایش مو و ریش و سبیل مردانه

حجم :: 90 مگابایت
دسته بندی فایل :: تصویر وکتور (Vector)
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این مجموعه وکتور بدانیم ! در ضمن اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۰۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۴۹ ۴ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰
گرافیک مستر

مجموعه تصاویر با کیفیت خط کشی خیابان و آسفالت

در این مجموعه ، 20 تصویر با کیفیت خط کشی خیابان و آسفالت را برای شما طراحان آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر کرده ایم . این مجموعه حاوی تصاویر و عکس های با کیفیت خیابان و جاده های خط کشی شده آسفالتی می باشد و از ویژگی های آن می توان به کیفیت بالا ، تنوع و تکسچر ( بافت ) طبیعی آسفالتی اشاره کرد .
از این مجموعه تصاویر می توانید در طراحی های مرتبط با راهنمایی و رانندگی و بسیاری از آثار گرافیکی دیگر به عنوان پس زمینه و ... استفاده فرمایید .
جهت اطلاع ! :: قیمت این مجموعه در وبسایت خارجی کریتیو مارکت (Creativemarket) 9 دلار می باشد !
تصاویر و تکسچر با کیفیت آسفالت و خط کشی خیابان
حجم کل :: 80 مگابایت
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این مجموعه بدانیم ! در ضمن اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۰۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۴۷ ۴ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰
گرافیک مستر