گرافیک مستر | Graphic Master | متفاوت ترین مرجع گرافیک !

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود فونت عربی و انگلیسی جام جهانی 2018 روسیه

در این مطلب نسخه رسمی فونت جام جهانی 2018 روسیه با پشتیبانی از دو زبان عربی و انگلیسی را برای شما طراحان عزیز آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر کرده ایم ، این قلم زیبا و جدید با نام Dusha به طور رسمی برای جام جهانی 2018 فوتبال طراحی شده که در کشور روسیه برگزار می شود . این فونت مناسب استفاده در انواع طرح های گرافیکی و پوستر های ورزشی مرتبط با جام جهانی است .
در ادامه می توانید نسخه اصلی عربی و انگلیسی این فونت را به همراه فایل وکتور لوگوی جام جهانی و پترن جام جهانی روسیه دانلود کنید .
توجه : از نسخه عربی این فونت می توانید برای تایپ فارسی نیز استفاده کنید اما در تایپ بعضی کاراکتر ها (گ ، چ ، پ ، ژ ) ممکن است به مشکل بخورید که با کمی ویرایش قابل حل است .
فونت جام جهانی 2018 روسیه

حجم فایل :: 863 کیلوبایت
دسته بندی فایل :: حروف و فونت (Font)
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این فونت بدانیم ! همچنین اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۸ ۱۰ نظر موافقین ۶ مخالفین ۲
گرافیک مستر

دانلود مجموعه کاراکتر دو بعدی آماده برای بازی

در این مطلب مجموعه کارکتر های دو بعدی آماده برای بازی سازی را از سایت گرافیک ریور (2D Game Character Sprites 290) برای شما طراحان و بازی سازان عزیز آماده دانلود از گرافیک مستر کرده ایم! این مجموعه شامل کاراکتر های آماده شخصیت پسر بچه در حالت های مختلف ( راه رفتن ، حمله ، تیر اندازی ، دویدن ، زمین خوردن ، مردن و ... ) به همراه انواع اسحله و افکت انفجار و... می باشد که با کیفیت بالا و در فرمت های مختلف ( وکتور ، اسپرایت و... ) طراحی شده تا شما بتوانید از آن در انیمیشن و ساخت بازی های دو بعدی اندروید ، ios ، یونیتی و... به راحتی استفاده کنید .
جهت اطلاع ! :: قیمت این مجموعه در سایت گرافیک ریور (GraphicRiver) 7 دلار می باشد !
کاراکتر آماده دو بعدی برای بازی

+ دانلود فایل ( برای ورود به صفحه پرداخت و دانلود کلیک کنید )
قیمت فایل :: ۴۵۰۰ تومان
فرمت شخصیت ها :: Ai & Eps & Png & Spriter
حجم فایل فشرده :: ۱۳ مگابایت
دسته بندی فایل :: کاراکتر آماده
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این مجموعه کاراکتر بدانیم ! همچنین اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۲۰ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۳ ۷ نظر موافقین ۱۲ مخالفین ۰
گرافیک مستر

مجموعه تبلیغات فرهنگی شهرداری تهران به مناسبت ماه رمضان

در این مجموعه ، تبلیغات و طرح های فرهنگی شهرداری تهران که در رمضان سال 1397 در سطح شهر اکران شد و به نمایش در آمد را مشاهده می کنید ؛ اگر شما هم یک شهروند تهرانی باشید این پوستر ها و تبلیغات محیطی را بار ها در گوشه و کنار شهر دیده اید و حالا می توانید تمام آن ها را یک جا در اختیار داشته باشید! این مجموعه توسط سازمان زیباسازی شهر تهران تهیه شده است .
برای مشاهده کامل پوستر ها به "ادامه ی مطلب" مراجعه فرمایید...
تبلیغات فرهنگی شهرداری تهران به مناسبت رمضان
ادامه مطلب...
۱۸ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۳۵ ۱۲ نظر موافقین ۸ مخالفین ۰
گرافیک مستر

دانلود خانواده فونت مهرجان

در این مطلب خانواده فونت مهرجان (Mehrajan Font Family) را برای شما عزیزان آماده کرده ایم ، این فونت زیبا ، جدید و تزئینی توسط Zain Mustafa طراحی شده و از سه زبان فارسی ، عربی و اردو پشتیبانی می کند . در ادامه می توانید این فونت جدید را در 5 وزن مختلف ، رایگان از گرافیک مستر دانلود کنید .
فونت مهرجان

حجم فایل :: 885 کیلوبایت
دسته بندی فایل :: حروف و فونت (Font)
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این فونت بدانیم ! همچنین اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۲ ۴ نظر موافقین ۱۰ مخالفین ۰
گرافیک مستر

دانلود تصاویر با کیفیت قدس و مسجد الاقصی

در این مجموعه 7 تصویر با کیفیت قدس و مسجد الاقصی را برای شما طراحان عزیز آماده دانلود از گرافیک مستر کرده ایم ؛ تصاویر و عکس های موجود در این مجموعه به طور مستقیم از سایت شاتر استوک خریداری شده اند و با کیفیت بالا برای انواع طراحی گرافیکی ، پوستر و ... مناسب می باشند .
این تصاویر کاملا اختصاصی می باشند و در ادامه می توانید مجموعه تصاویر و عکس های با کیفیت قدس ، بیت المقدس ، مسجد الاقصی و قبه الصخره را با هزینه ای بسیار اندک ( 4 هزار تومان ) از سایت ما دانلود کنید .
تصاویر با کیفیت قدس و مسجد الاقصی

حجم فایل :: 84 مگابایت
دسته بندی فایل :: تصاویر با کیفیت (Stock photos)
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این مجموعه بدانیم ! همچنین اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۱۶ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۵۴ ۱۰ نظر موافقین ۱۰ مخالفین ۰
گرافیک مستر

دانلود رایگان مجموعه موکاپ حرفه ای پرچم

در این مجموعه یکی از بهترین سری موکاپ های سایت کریتیو مارکت را برای شما طراحان عزیز آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر نموده ایم ، این مجموعه موکاپ پرچم با نهایت کیفیت و ظرافت به صورت سه بعدی  طراحی شده اند و مناسب برای پیش نمایش انواع آثار هنری گرافیکی ، پرچم و ... است.
این مجموعه شامل 8 موکاپ لایه باز با فرمت PSD و قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ می باشد ؛ این موکاپ ها بسیار حرفه ای طراحی شده ، به گونه ای که می توان حتی رنگ نخ های پرچم را هم در آن تغییر داد!
جهت اطلاع ! :: قیمت این مجموعه در وبسایت کریتیو مارکت (Creativemarket) 10 دلار می باشد !
دانلود موکاپ حرفه ای پرچم
+ آموزش ویدیویی کار با این موکاپ توسط سازنده ( برای مشاهده در آپارات اینجا کلیک کنید )

+ دانلود فایل :: پارت اول | پارت دوم | پارت سوم | پارت چهارم
فرمت فایل ها :: PSD
حجم کل :: 433 مگابایت
دسته بندی فایل :: موکاپ (Mock-up)
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این مجموعه بدانیم ! همچنین اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۱۵ خرداد ۹۷ ، ۲۰:۰۴ ۱۱ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰
گرافیک مستر

دانلود اکشن و لایه باز فتوشاپ ایجاد افکت قدیمی ترام

در این مجموعه برای شما همراهان گرامی اکشن و لایه باز فتوشاپ ایجاد افکت قدیمی ترام را آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر کرده ایم . با استفاده از این مجموعه به سادگی می توانید بر روی تصاویر و عکس های خود افکت قدیمی به سبک ترام را ایجاد نمایید و به آن جلوه ای خاص و متفاوت بخشیده ، و به عنوان یک اثر گرافیکی زیبا استفاده کنید .
از این افکت می توانید در دو قالب اکشن و فایل لایه باز با فرمت PSD استفاده نمایید که هر دو آن ها قابل استفاده در نرم افزار فتوشاپ می باشد و به وسیله ی آن می توانید این افکت را در 15 سبک و طرح مختلف و با رنگ دلخواه بر روی تصاویر خود ایجاد کنید .
جهت اطلاع ! :: قیمت این مجموعه در وبسایت کریتیو مارکت (Creativemarket) 12 دلار می باشد !
اکشن ایجاد افکت قدیمی ترام

+ دانلود فایل :: پارت اول | پارت دوم |
فرمت فایل ها :: ATN & PSD
حجم کل :: 374 مگابایت
دسته بندی فایل :: اکشن فوشاپ (Photoshop Action)
خوشحال می شویم دیدگاه شما را در مورد این مطلب بدانیم ! همچنین اگر در مورد این فایل پرسشی دارید و یا در این صفحه مشکلی مشاهده می کنید ، از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید .
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۲۳ ۵ نظر موافقین ۹ مخالفین ۰
گرافیک مستر