در این مطلب افکت متن سه بعدی لایه ای برای فتوشاپ را با فرمت PSD آماده دانلود رایگان از گرافیک مستر نموده ایم. این مجموعه شامل سه فایل پی اس دی لایه باز در سه جهت و زاویه مختلف می باشد که به راحتی در نرم افزار فتوشاپ قابل استفاده و ویرایش است.
به کمک این فایل لایه باز می توانید مانند موکاپ ها با یک کلیک افکت سه بعدی لایه ای را بر روی متن ، لوگو و یا هر شکل دلخواهتان ایجاد کنید و به جهت لایه باز بودن امکان ایجاد هر تغییری در آن وجود دارد ؛ لینک دانلود رایگان فایل افکت متن سه بعدی لایه ای با کیفیت بالا و فرمت psd برای فتوشاپ در ادامه همین مطلب در دسترس است.
حجم فایل فشرده :: ۳.۲ مگابایت
* توجه :: حجم اصلی این فایل به مراتب بیشتر است اما با فشرده سازی به ۳ مگابایت رسیده است ، برای باز کردن و خارج کردن فایل از حالت فشرده باید نرم افزار WinRAR بر روی سیستمتان نصب باشد ، در صورتی که با ارور یا خطا مواجه شدید نرم افزار را به آخرین نسخه بروزرسانی نمایید.

دسته بندی فایل :: لایه باز (PSD) / موکاپ (Mock-up)
توجه: دانلود این فایل رایگان است ، اما برای حمایت از فعالیت های رایگان ما می توانید مبلغی را به دلخواه خودتان از طریق این لینک پرداخت نمایید ، نام شما در لیست حامیان گرافیک مستر ثبت خواهد شد.
همچنین خوشحال می شویم اگر دیدگاه ها و پرسش های خود را از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید.