دانلود کتابچه راهنمای طراحان گرافیک - The Graphic Designer's handbook » این کتابچه راهنما (هند بوک) برای طراحان گرافیک و تمامی کسانی که به گونه ای با طراحی گرافیک ارتباط دارند منتشر شده است.
کتابچه راهنمای طراحان گرافیک یک مرجع جامع و یک جلدی است برای طراحان در هر سطح از تجربه می باشد که با مثال های عملی همه چیز را برای طراحان گرافیک توضیح می دهد ؛ چه شما یک آماتور باشید ، چه حرفه ای و چه حتی علاقه مند این کتاب به درد شما می خورد.
در این کتاب به مراحل طراحی (دیزاین) ، طراحی برای چاپ ، تصویرسازی ، عکاسی ، مواد و تجهیزات طراحی گرافیک ، رنگ و بسیاری موارد دیگر پرداخته شده است.
این کتاب توسط Alastair Campbell به زبان انگلیسی تالیف شده و نسخه چاپی آن هم اکنون در سایت آمازون با قیمت 31 دلار آمریکا به فروش می رسد. در ادامه می توانید این کتاب راهنمای فوق العاده را از گرافیک مستر دانلود نمایید ، همچنین تصاویری از کتاب نیز در ادامه قابل مشاهده است.
* توجه :: ما کتاب The Graphic Designer's handbook در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ۹۹ و به مناسبت روز جهانی گرافیک دیزاین به طور رایگان و به عنوان هدیه برای مدت محدود منتشر می کنیم ، اما در آینده دانلود این کتاب تنها با پرداخت هزینه امکان پذیر خواهد بود.

* در ادامه تصاویری از صفحات کتاب را مشاهده می کنید (لینک دانلود بعد از تصاویر در دسترس است.)






+ دانلود رایگان کتاب (برای آغاز دانلود کلیک کنید)
فرمت :: PDF (با قابلیت کپی متن و تصاویر)
زبان :: انگلیسی
حجم و تعداد صفحات :: ۲۵ مگابایت - ۲۰۰ صفحه
لینک خرید این کتاب در آمازون :: کلیک کنید!

دسته بندی فایل :: کتاب و مجلات گرافیک
توجه: در صورتی که هنگام باز کردن فایل با خطا مواجه شدید آخرین نسخه نرم افزار وین رار را نصب کنید تا مشکل حل شود.
همچنین می توانید دیدگاه ها و پرسش های خود را از طریق بخش نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید.